CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

pondělí 7. února 2011

SK Bivoj Litvínov


Loni na podzim jsem obnovil své působení v SK Bivoj Litvínov. Jednak pro to, že se nezačala hrát slavná GFL a druhak z toho důvodu, že to klukům tak nějak dlužím. Začal jsem tedy opět nastupovat za tým "Starých Pušek" - respektive Bivoj "B" (po létech kinutí v práci na Áčko prostě mít nemůžu :-)

Má obnovená premiéra následovala asi měsíc po prvním tréninku a nutno přiznat, že jsem měl co dělat. Dnes již mám za sebou cirka 7 zápasů a tak je moje fizička o poznání lepší (také díky tomu, že zase válčím s kouřením!) Mé osobní úspěchy nejsou nijak valné, ale to ani není cílem jednotlivce u kolektivního sportu. Včera jsme se kupříkladu vrátili z Liberce s pořádým výpraskem, ale i tak jsem rád, že jsme si zahráli ( dva zápasy se skóre 3:20 - přičemž já jsem vyndaval z brány přesně půlku balónků za zápas a jednu třetinu). Pokud máte rádi sport doražte se na nás podívat do naší KOLDŮM Arény. Rozpisy zápasů stejně tak jako naše výsledky, statické údaje a ostatní informace o tomhle sportu najdete na http://www.cfbu.cz/

Závěrem přidávám náš znak..... Pro všechny Bivoje, Bivojky a Bivojčata - myslím, že mr. BOBR byl modelem....



0 komentářů: